Balı Fazla Kaçıran Ayı Fenalık Geçirdi
Sosyal medyada gündem olan ayı ile ilgili yeni gelişme: Fazla bal yiyip bayılmış.
Tarım ve Orman Bakanlığı, Düzce'nin Yığılca ilçesinde, arıcıların ürettiği acı baldan fazla yiyerek bayılan yavru boz ayının sağlık durumunun iyi olduğunu açıkladı.
Düzce Yığılca'da ormanda acı bal üretimi yapan arıcıların baygın bulduğu yavru bozayı, Tarım ve Orman Bakanlığı'na bağlı Doğa Koruma ve Milli Parklar Genel Müdürlüğü (DKMP) ekiplerince tedaviye alındı.
Bakanlıktan yapılan açıklamada, baldan fazla yiyerek bayılan ayının sağlık durumunun iyi olduğu belirtilip, "Düzce'de bitkin halde bulunan yavru boz ayımızın sağlık durumu iyi. Ekiplerimiz tedavisine devam ediyor. Balın dozunu kaçıran sevimli kızımıza bir isim verelim, adıyla yaşasın" denildi.



Benzer Haberler
Yeşilçam’ın Usta İsmi Kadir İnanır Hayatını Kaybetti
Babalarımızın Günü Kutlu Olsun
"The Ring" ve "Lilo & Stitch" Yıldızı Daveigh Chase Hayatını Kaybetti
Samsun Medya Grubu’nda Düğün: Ezgi ve Dursun Evlendi
İstanbul’un Fethi’nin 573. Yılı Kutlu Olsun
Kurban Bayramınız Mübarek Olsun
Terme Devlet Hastanesi Başhekim Yardımcısı Dr. Hakan Kursal Kurban Bayramı Adına Kutlama Mesajı Yayınladı
19 Mayıs Gençlik ve Spor Bayramımız Kutlu Olsun